28
февраль
2019
Нормативтік құжат
Нормативтік құжаттар
Мектептің өз жұмысында сүйенетін Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы негізгі нормативтік құжаттар
1. Қазақстан Республикасының Конституциясы (2008, 30 тамыз).
2. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы (2007, 27 шілде).
3. ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы (2010, желтоқсан).
4. «Қазақстан Республикасында 2007-2012 жылдарға арналған ғылымды дамыту мемлекеттік бағдарламасы туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы маусымдағы №348 Жарлығы.
5. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңы (1997, 11 шілде).
6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (2012, 20 желтоқсан).
7. Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2012, 08 қараша).
8. 2015 жылғы дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы (Астана, 2003ж.).
9. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы (Астана, 16 қараша 2009ж.).
10. 12 жылдық жалпы орта білім беру Тұжырымдамасы.
11. Оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесі (2007ж, 29 қараша).
12. «Бала құқығы» туралы Конвенция
13. ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы №832 қаулысымен бекітілген мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары
[center][/center]
Мектеп жоспарын жүзеге асыру мақсатында үздіксіз білім беруді ұйымдастыру, оқу-тәрбие технологияларын тәжірибеден өткізу және енгізу, патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері бойынша мұғалімдердің қатысуымен 2018 жылы тамыз айында әдістемелік кеңес өткізілді.
Оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік-құжаттар («Білім туралы» заң, үкіметтік шешімдер, тұжырымдар т.б.) мен педагогикалық білім салалары бойынша дәрістермен қатар, тест, тренинг, анкеталар құрастырылды. Мектепте дарынды балалармен жұмыс істеу мәселелер бойынша консультация өткізіліп, көмектер көрсетілді. Пән кабинеттерінде қажетті әдістемелік жинақ, ақпараттық құралдар туралы талқыланды.
2018 жылы тамыз, қыркүйек айында педагогтарға стандарттар мен оқу бағдарламаларының оқулықтардың авторлары және жаңашыл бағытта жұмыс жасайтын мұғалімдердің қатысуымен кеңестер берілді.
Мектеп жоспарын жүзеге асыру мақсатында үздіксіз білім беруді ұйымдастыру, оқу-тәрбие технологияларын тәжірибеден өткізу және енгізу, патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері бойынша мұғалімдердің қатысуымен 2018 жылы тамыз айында әдістемелік кеңес өткізілді.
Оқу - тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік-құжаттар («Білім туралы» заң, үкіметтік шешімдер, тұжырымдар т.б.) мен педагогикалық білім салалары бойынша дәрістермен қатар, тест, тренинг, анкеталар құрастырылды. Мектепте дарынды балалармен жұмыс істеу мәселелер бойынша консультация өткізіліп, көмектер көрсетілді. Пән кабинеттеріне қажетті әдістемелік жинақ, ақпараттық құралдар туралы талқыланды.
Мектепішілік бақылау жүйесі
Мақсаты: оқу-тәрбие жұмысының жағдайы туралы толық және жан-жақты мәліметті жинап, оқу-тәрбие үрдісіне уақытында түзетулер енгізу, мұғалімдердің жұмыс нәтижесін бақылау және көмек көрсету, оқушылардың даму және білімді игеру деңгейіне кезең бойынша бақылау жасау.
Мектепішілік бақылау бағыттары:
[center][/center]
2. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы (2007, 27 шілде).
3. ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы (2010, желтоқсан).
4. «Қазақстан Республикасында 2007-2012 жылдарға арналған ғылымды дамыту мемлекеттік бағдарламасы туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы маусымдағы №348 Жарлығы.
5. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңы (1997, 11 шілде).
6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (2012, 20 желтоқсан).
7. Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2012, 08 қараша).
8. 2015 жылғы дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы (Астана, 2003ж.).
9. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы (Астана, 16 қараша 2009ж.).
10. 12 жылдық жалпы орта білім беру Тұжырымдамасы.
11. Оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесі (2007ж, 29 қараша).
12. «Бала құқығы» туралы Конвенция
13. ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы №832 қаулысымен бекітілген мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары
[center][/center]
Мектеп жоспарын жүзеге асыру мақсатында үздіксіз білім беруді ұйымдастыру, оқу-тәрбие технологияларын тәжірибеден өткізу және енгізу, патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері бойынша мұғалімдердің қатысуымен 2018 жылы тамыз айында әдістемелік кеңес өткізілді.
Оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік-құжаттар («Білім туралы» заң, үкіметтік шешімдер, тұжырымдар т.б.) мен педагогикалық білім салалары бойынша дәрістермен қатар, тест, тренинг, анкеталар құрастырылды. Мектепте дарынды балалармен жұмыс істеу мәселелер бойынша консультация өткізіліп, көмектер көрсетілді. Пән кабинеттерінде қажетті әдістемелік жинақ, ақпараттық құралдар туралы талқыланды.
2018 жылы тамыз, қыркүйек айында педагогтарға стандарттар мен оқу бағдарламаларының оқулықтардың авторлары және жаңашыл бағытта жұмыс жасайтын мұғалімдердің қатысуымен кеңестер берілді.
Мектеп жоспарын жүзеге асыру мақсатында үздіксіз білім беруді ұйымдастыру, оқу-тәрбие технологияларын тәжірибеден өткізу және енгізу, патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері бойынша мұғалімдердің қатысуымен 2018 жылы тамыз айында әдістемелік кеңес өткізілді.
Оқу - тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік-құжаттар («Білім туралы» заң, үкіметтік шешімдер, тұжырымдар т.б.) мен педагогикалық білім салалары бойынша дәрістермен қатар, тест, тренинг, анкеталар құрастырылды. Мектепте дарынды балалармен жұмыс істеу мәселелер бойынша консультация өткізіліп, көмектер көрсетілді. Пән кабинеттеріне қажетті әдістемелік жинақ, ақпараттық құралдар туралы талқыланды.
Мектепішілік бақылау жүйесі
Мақсаты: оқу-тәрбие жұмысының жағдайы туралы толық және жан-жақты мәліметті жинап, оқу-тәрбие үрдісіне уақытында түзетулер енгізу, мұғалімдердің жұмыс нәтижесін бақылау және көмек көрсету, оқушылардың даму және білімді игеру деңгейіне кезең бойынша бақылау жасау.
Мектепішілік бақылау бағыттары:
[center][/center]