09
февраль
2019
Әдістемелік жұмыстар
2017-2018 оқу жылында жүргізілген жұмыстарға талдау
Жалпыға бірдей міндетті білім беру қызметінің сараптамасы
Қазақстан Республикасының Конституциясы Қазақстанда орта білім беру жүйесін құрудың екі маңызды қағидатын: мемлекеттік оқу орындарында орта білімнің қолжетімділігін және білім саласындағы мемлекеттік бақылауды постулаттайды. Қазақстан Республикасы Конституциясының 30-бабына сәйкес «азаматтардың мемлекеттік оқу орындарында тегiн орта білім алуына кепiлдiк берiледi. Орта білім алу мiндеттi».
2017-2018 оқу жылында сынып жетекшілер ата-аналармен тығыз байланыста болып, сынып оқушыларының әлеуметтік жағдайын зерттеу арқылы көп балалы отбасы оқушыларының, толық емес отбасы оқушыларының, ата-ана қамқорлығынсыз қалған оқушылардың тізімі құрылып, оқушылар әлеуметтік іс-шараларға қатыстырылды.
С.Шәкіров атындағы орта мектебінде 2017-2018 оқу жылында 20 сынып комплектісі оқыды:
Жалпы оқушы саны: 312
Оның ішінде:
Қыздар – 163
Ұлдар – 149
І. Жалпы отбасы саны – 142
ІІ. Бала тәрбиесі үшін маңызды жайдың бірі – кіммен тұратындығы.
1. Толық отбасы (ата-анасымен) – 148
2. Толық емес отбасы – 25
ІІІ. Бала тәрбиесі үшін маңызды бір жай – отбасы құрамы.
1. Жалғыз балалы отбасынан – 34 оқушы
2. Көп балалы отбасынан – 74 оқушы
Еліміздегі демографиялық ахуалдың төмен екендігі ақпарат құралдарында жиі айтылып жүр. Жалпы алғанда, бір отбасында 2 немесе 3 баладан аспайды.
ІV. Ата-ана білімі:
1. Жоғары білімді – 36
2. Орта білімді – 33
3. Кәсіптік орта білімді – 67
Ата-аналардың жасы 30-дан асқан. Олардың басым көпшілігі жоғары білімді мамандар.
V Тұрмыс деңгейі:
1. Тұрмыс-жағдайы төмен – 19
2. Тұрмыс-жағдайы орта – 80
3. Тұрмыс-жағдайы жақсы – 36
Мүгедек балалар- 2
Оралман балалар-жоқ
2017-2018 оқу жылында жүргізілген оқу-әдістемелік
жұмыстардың талдауы
жұмыстардың талдауы
2017-2018 оқу жылында мектебімізде 1-11 сыныптар құрамы – 20, оқушылар саны –312 оқушы құрады.
2017 - 2018 оқу жылында оқушылардың сыныптар бойынша құрамына тоқталатын болсақ:
- 1 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны –34 оқушы;
- 2 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны –28 оқушы;
- 3 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны – 37 оқушы;
- 4 сыныптар құрамы – 2, оқушылар саны –29 оқушы;
- 5 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны – 28 оқушы;
- 6 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны – 40оқушы;
- 7 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны – 28 оқушы;
- 8 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны – 35 оқушы;
- 9 сыныптар құрамы - 2, оқушылар саны –26 оқушы;
- 10 сыныптар құрамы - 1, оқушылар саны – 18 оқушы;
- 11 сыныптар құрамы - 1, оқушылар саны –9 оқушы құрады.
Білім сапасы
Сынып Тоқсан Жылдық Өсу/кему
І ІІ ІІІ ІV
1 62 74 74 +12%
2 61 64 72 75 75 +3%
3 47 69 73 78 78 +5%
4 67 76 72 72 72 0%
5 43 61 61 61 61 0%
6 41 60 55 68 68 +13%
7 54 61 68 79 79 +11%
8 43 47 61 66 66 +5%
9 29 46 54 58 58 +4%
10 33 44 50 67 67 +17%
11 50 63 67 67 67 0%
Барлығы 47 60 63 70 70 +7%
Үш жылдық білім сапасының көрсеткіші
Сыныптар Оқу жылы Өсу/
Кему
2015-2016 2016-2017 2017-2018
1 65 82 74 +%
2 79 67 75 +%
3 60 74 78 +%
4 61 50 72 +%
5 53 48 61 +%
6 48 55 68 +%
7 65 44 79 +%
8 50 40 66 +%
9 35 48 58 +%
10 35 50 67 +%
11 62 86 67 -%
Барлығы 58 57 70 +%
Барлық сыныптарда оқу жылының басындағы көрсеткішпен салыстырғанда білім сапасының артуы байқалады. Жыл бойы үлгерімі төмен оқушылармен түзету жұмыстары жүргізіліп педагогикалық кеңес пен педагогикалық консилиумда қаралды.
Директорлық бақылау кесіндісінің жылдық кестесі және айына екі рет бақылауға алынатын 4,9,11 сыныптарға айлық кестесі қосымша жасалынған. Директорлық бақылау кесіндісінің тест алу кестесі құрылып, мұғалімдер тарапынан алынған бақылау жұмыстарымен (0-дік,І,ІІ,ІІІ тоқсан) салыстырылып мониторинг шығарылып, өзгеріс динамикасы қаралды.
2017-2018 оқу жылында негізгі пәндер бойынша оқушы білімін нақты бағалап, бақылап отыру үшін күнтізбелік жоспарға тақырыптық бақылау жұмыстары енгізіліп, әрбір өтілген тақырыптан соң бақылау жұмысы алынды.
Әдістемелік тақырыбы:
«Оқу-тәрбие үдерісінде оқытудың жаңа үлгілерін жетілдіре отырып, жаңа форматтағы мұғалім қалыптастыру»
Мақсаты:
Мектептің әдістемелік бағыттағы жұмысын модернизациялау, ғылыми-ізденгіштік жұмыстарға басшылық жасау.
2017-2018 оқу жылында қойылған міндеттері:
1. Орталықтың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру;
2. Оқу үдерісін ғылыми-әдістемелік жұмыспен қамтамасыз ету;
3. Педагог кадрлардың біліктілігін жоғарылату барысындағы жұмыстарды өткізу;
4. Бірлестіктің жұмыс жүйесіне бағыт-бағдар беру;
5. Бағдаралды, бағдарлы дайындық сыныптарының жұмысын ұйымдастыру.
Күтілген нәтижелер:
- педагогтардың әдістемелік дағдыларының жетілуі және мектептегі кадрлық әлеуеттің артуы;
- педагог қызметкерлерінің және мектептегі ғылыми-әдістемелік қызметтің сапалы көрсеткіштері динамикасының өсуі;
- жас мамандардың кәсіби тұрғыда қалыптасуы мен табысты қызметі;
- мектеп мұғалімдерінің «педагог-сабақ беруші» ұстанымынан әдіскер педагог, зерттеуші педагог, менеджер педагог және тәжірибе жасаушы педагог мәртебесіне ауысуы;
- ғылыми-зерттеушілік жұмыс дағдыларын толыққанды меңгеруі;
- білім сапасының артуы.
Әдістемелік қызмет жұмысының түрлері:
- ғылыми-әдістемелік кеңес;
- педагог қызметкерлерді аттестаттау;
- ӘБ мұғалімдерінің жұмыстары;
- тақырыптық педагогикалық кеңес;
- мониторинг мектебі;
- шеберлік класстар;
- ашық сабақтар мен іс-шаралар;
- педагогикалық ұжым қызметін диагностикалау;
- басылымдарды дайындау;
- «Үздік педагог», «Үздік бірлестік», «Үздік кабинет», «Жас маман» кәсіптік байқаулары;
- ғылыми-әдістемелік жаңа әдебиетпен танысу және оны зерделеу;
- кітапхана қорымен жұмыс істеу.
Ғылыми-әдістемелік қызметтің негізгі бағыттары:
1. Педагогикалық кадрлармен жұмыс
1.1. Кәсіби біліктілігін арттыру
1.2. Алдыңғы қатарлы озық тәжірибе: менторинг мектебі
1.3. Жас мамандар мектебі
1.4. Кәсіби және желілік қауымдастық
1.5. Педагог қызметкерлерді аттестаттау жұмысы
2. Кафедралар және әдістемелік бірлестіктер жұмысына басшылық жасау, бақылау, мониторингтеу
3. Ғылыми-әдістемелік кеңес жұмысы
4. Дарынды оқушылармен жұмыс
5. Инновацияны енгізу, жинақтау және тарату жұмыстары
6. Ғылыми –әдістемелік кеңестің іс-әрекеті/ құрамы, атқарылған жұмыстың сараптамасы, эксперттік, шығармашылық топтардың жұмыс.