09
февраль
2019
Гуманитарлық пән бірлестігінің қарастыратын тақырыбы:
С.Шәкіров атындағы орта мектеп әкімшілігінің 2017 ж. тамыз айындағы № бұйрығына сәйкес мектепте гуманитарлық пән бірлестігі ұйымдастырылды. Гуманитарлық пән бірлестігінің жетекшісі болып Н.С.Жұмақұлова бекітілді.
Гуманитарлық пән бірлестігінің қарастыратын тақырыбы:
Оқушының ізденушілік, шығармашылық әрекеттерін ұйымдастыра отырып оқу процесі барысында жеке тұлға дамуын қамтамасыз ету.
Мақсаты:
Білім мазмұнын жетілдіру, тиімді әдіс-тәсілдері қарастыру.
Міндеті:
- Пән мұғалімдерінің әр баланың қабілетіне қарай білім беруді қалыптастыру, дамыту;
- Оқушының ақыл-ойын дамыту, белсенділігін арттыру;
- Проблемалық зерттеу әдісін, СТО дағдыларын дамыту ;
- Оқытудың жаңа технологиясын кеңінен енгізу;
- Озық тәжірибені тарату, пайдалану.
Бірлестікте жүргізілетін іс-шараларға қысқаша тоқталатын болсақ, қыркүйек айында «Тіл мерекесі» апталығына арналған іс-шаралар өткізіліп, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері белсене қатысты. Жас маман Ғ.Жапсарбаевтың ұйымдастыруымен «Шешендік өнер» сайысы өтті. Қазақ тілінің пән апталығы, тарих пәні апталығы жоспарға сәйкес өткізілді.
Қазан айында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен апталық өткізілді. Барлық сыныптарға арналған тапсырмалар қамтылған апталық жоспары, тақырыптық сөзжұмбақтар, ребустар ілінді, қабырға газеттері шығарылды.
Бірлестікте шығармашылық ізденіспен өткен ашық сабақтарға тоқталатын болсақ, 9-сыныпта Н.Жұмақұлованың «Шешендік сөздер» тақырыбындағы сабағы тірек-сызба, схемалар қолдану арқылы нәтижеге бағытталған білім жүйесін қалыптастыруға негізделіп өтті. Орыс тілі пәні мұғалімі А.В.Бондареваның «Главные члены предложения» тақырыбымен өткізген сабағында оқушыны дамытуға, құзіреттілігін арттыруға бағытталған мұғалім әрекеті нәтижелі орындалды.
Тарих пәнінің апталығында іс-шаралар жоспарға сай жүзеге асырылды. Г.Жақыбаеваның «Мыс – тас дәуірі» тақырыбында өткен сабағынан мұғалімнің озық әдіс-тәсілдерді меңгеріп, тәжірибеге енгізе білгені, интерактивті тақтамен сабақ өткізуді жақсы меңгергені байқалып тұрды.
Еңбекке баулу пәнінің жалпы мақсаты – жас ұрпақтарды әлеуметтік белсенділікке, жауапкершілікке, тиянақтылыққа, қоршаған ортаға технологияның әсерін білуге тәрбиелеу болып табылады. Б.Еженхан бұйым дайындауда эстетикалық талғам қалыптастыру мақсатында өткен «Ұлттық ою-өрнек үлгілері» атты сабағында оқушының ұлттық өнерге деген қызығушылығын, эстетикалық сезімін арттырып еңбексүйгіштікке тірбиелейді.
Денешынықтыру пәнінен С.Бұралқиев оқушымен жұмыс істеу барысында техникалық қауіпсіздікке баса назар аудара отырып, оқушылардың жауапкершілігін арттырады.
Гуманитарлық пән бірлестік мүшелері мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық байқаулар мен жарыстарға, семинарларға мүмкіндігіне қарай қатысады, шәкірттердің де талаптарын ұштауды қолға алған.
Гуманитарлық пән бірлестігінің қарастыратын тақырыбы:
Оқушының ізденушілік, шығармашылық әрекеттерін ұйымдастыра отырып оқу процесі барысында жеке тұлға дамуын қамтамасыз ету.
Мақсаты:
Білім мазмұнын жетілдіру, тиімді әдіс-тәсілдері қарастыру.
Міндеті:
- Пән мұғалімдерінің әр баланың қабілетіне қарай білім беруді қалыптастыру, дамыту;
- Оқушының ақыл-ойын дамыту, белсенділігін арттыру;
- Проблемалық зерттеу әдісін, СТО дағдыларын дамыту ;
- Оқытудың жаңа технологиясын кеңінен енгізу;
- Озық тәжірибені тарату, пайдалану.
Бірлестікте жүргізілетін іс-шараларға қысқаша тоқталатын болсақ, қыркүйек айында «Тіл мерекесі» апталығына арналған іс-шаралар өткізіліп, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері белсене қатысты. Жас маман Ғ.Жапсарбаевтың ұйымдастыруымен «Шешендік өнер» сайысы өтті. Қазақ тілінің пән апталығы, тарих пәні апталығы жоспарға сәйкес өткізілді.
Қазан айында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен апталық өткізілді. Барлық сыныптарға арналған тапсырмалар қамтылған апталық жоспары, тақырыптық сөзжұмбақтар, ребустар ілінді, қабырға газеттері шығарылды.
Бірлестікте шығармашылық ізденіспен өткен ашық сабақтарға тоқталатын болсақ, 9-сыныпта Н.Жұмақұлованың «Шешендік сөздер» тақырыбындағы сабағы тірек-сызба, схемалар қолдану арқылы нәтижеге бағытталған білім жүйесін қалыптастыруға негізделіп өтті. Орыс тілі пәні мұғалімі А.В.Бондареваның «Главные члены предложения» тақырыбымен өткізген сабағында оқушыны дамытуға, құзіреттілігін арттыруға бағытталған мұғалім әрекеті нәтижелі орындалды.
Тарих пәнінің апталығында іс-шаралар жоспарға сай жүзеге асырылды. Г.Жақыбаеваның «Мыс – тас дәуірі» тақырыбында өткен сабағынан мұғалімнің озық әдіс-тәсілдерді меңгеріп, тәжірибеге енгізе білгені, интерактивті тақтамен сабақ өткізуді жақсы меңгергені байқалып тұрды.
Еңбекке баулу пәнінің жалпы мақсаты – жас ұрпақтарды әлеуметтік белсенділікке, жауапкершілікке, тиянақтылыққа, қоршаған ортаға технологияның әсерін білуге тәрбиелеу болып табылады. Б.Еженхан бұйым дайындауда эстетикалық талғам қалыптастыру мақсатында өткен «Ұлттық ою-өрнек үлгілері» атты сабағында оқушының ұлттық өнерге деген қызығушылығын, эстетикалық сезімін арттырып еңбексүйгіштікке тірбиелейді.
Денешынықтыру пәнінен С.Бұралқиев оқушымен жұмыс істеу барысында техникалық қауіпсіздікке баса назар аудара отырып, оқушылардың жауапкершілігін арттырады.
Гуманитарлық пән бірлестік мүшелері мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық байқаулар мен жарыстарға, семинарларға мүмкіндігіне қарай қатысады, шәкірттердің де талаптарын ұштауды қолға алған.